16.3.09

[ the END ]



借口
翻着我们的照片,想念若隐若现,去年的冬天,我们笑得很甜.
看着你哭泣的脸,对着我说再见,来不及听见,你已走得很远.
也许你已经放弃我,也许已经很难回头,
我知道是自己错过,请再给我一个理由说你不爱我.
就算是我不懂,能不能原谅我,请不要把分手当作你的请求.
我知道坚持要走,是你受伤的借口,请你回头我会陪你一直走到最后.
就算没有结果,我也能够承受,我知道你的痛是我给的承诺.
你说给过我纵容,沉默是因为包容,如果要走请你记得我..

Is u intro this song to me be4..
Is u love me be4..
Is u promise me tat will wait me be4..
Is u make me hapi be4..
Is u care me be4..
Is u sayang me be4..
Is u perli me be4..
Is u accompany me be4..
Is u make me cry be4..

Is me hurt u be4..
Is me treat u cold be4..
Is me din appreciate u be4..
Is me scold u be4..

REGRETFUL?
YES?NO?
I dunnoe..
I just knw all of this ard became pass tense..
U ord successful find a gal who suitable v u right nw

GUY..
I will delete u in my contact number..
I wont msg u anymore..
I wont disturb u anymore..

_________I wish U_________



P/S
pls dun ask me who is tat guy,
dun ask me anythings cos this passage..thx

没有评论:

发表评论